Day 20- detta ångrar jag

Jag ångrar mycket i mitt liv. Men det jag mest av allt ångrar är att jag inte gick på pappas begravning. När mamma berättade vilken dag & tid pappa skulle begravas så sade jag att jag inte ville gå på den. Varför skulle jag gå på den när han inte funnits i våra liv i mer än tio år? Det var inte mer än rättvist tyckte jag. När jag berättade det för mina kompisar så sade dom att jag skulle ångra mig angående det. Jag svarade att jag absolut inte skulle ångra det, att det jag gjorde var det enda rätta. Men nu i efterhand så var det inte alls det rätta, jag ångrar mig nu att jag inte gick på begravningen. Då hade jag fått ett avslut på allt detta som han ställt till med... Men jag var så ung & dum då, jag visste inte att det var fel utav mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0