Meningslöst!

1. Vad är klockan just nu? 22:54
2. Vad lyssnar du på för låt just nu? Dj Mangoo- Alla får ligga
3. Vad har du för underkläder på dig? vanliga underkläder??
4. Vad har du för mobil? sony ericsson
5. Hur mycket pengar har du? Hm, har ingen koll direkt
6. Har du något jobb? nope, är arbetslös just nu...
7. Vad har du för färg på din tandborste? vit I think
8. Vem saknar du? Mr C
9. Har du några komplex? yes, har komplex för mitt ärr på ryggen
10. Vad vill du bli när du blir stor? musiker:)
11. Vilka låtar vill du skall spelas på din begravning? Tears in heaven är en av dem
12. Hårfärg? brunett
13. Vad skulle du kunna döda för nu? nothing
14. Vad har du gjort i helgen? jag jobbade hela förra helgen
15. Smycken du har på dig? armband, ring & öronhänge
16. Vem vet mest om dig? Katrin
17. Vad är du rädd för? döden, mörker, åska, clowner och småkryp
18. Brukar du ha otur? känns som om jag har det hela tiden...
19. Vilken är kontakt nr 13 i din mobil och vad har ni för relation? Bo- mammas sambo
20. Vem har den snyggaste kroppen i världen? helt klart Mr C
21. Favoritband? The Beatles
22. Vem är snygg? jag?
23. Har du några fobier? ohja, alldeles för många dessutom^^
24. Har du ätit något godis idag? hahaha jaaa!!
25. Har du fått IG på något prov? klart jag har:)
26. Vad väger du? no comment
27. Fem saker du har på dig just nu? trosor, smycken, byxor, linne och bh;) eheheh
28. Dagens smink? mascara, eyeliner och foundation
29. Favoritfärg? grön, blå
30. Är du fjortis? absolut!!!!!
31. Har du en dator i ditt rum? absolut
32. Favoritlärare? hade ingen favoritlärare. (Går inte i skolan längre)
33. Vad har du gjort idag? umgåtts med min mormor
34. Vad har du ätit idag? frukost, mat, muffins & godis^^
35. Dagens roliga? När jag bad Felix att ringa min mobil för att jag tappat bort den. Han ringer den men då pratar jag redan med någon i telefonen. heheh
36. Vilka färger har du i ditt rum? vita väggar med blommor på..
37. Favoriträtt? tror inte att jag har någon favoriträtt
38. Har du spytt offentligt någon gång? yes yes yes
39. Är du duktig i skolan? jag var duktig i skolan!
40. När var du utomlands senast och vart? Turkiet för 15år sedan
41. Har du varit vittne till ett brott? nja..
42. Har du sett en död? ja, på mitt jobb
43. Har du något husdjur? ja en katt:))
44. Har du haft vattkoppor? oui, när jag var mindre
45. Är du singel? jag vet inte ;o
46. Favoritdryck? citronvatten
47. Älskar du någon? :)
48. Vad köpte du senast? ett linne
49. Har du ätit glass idag? nej usch!
50. Känner du någon som är bög? ja:)
51. Känner du någon som är lesbisk? hm, tror inte det... :)
52. Har du varit på en konsert? sett Tomas Ledin;)
53. Senaste utlästa bok? Jack Uppskäraren
54. Har du någon bästa vän? ja:)
55. När klev du upp imorse? ALLDELES för tidigt!
56. Har du krockat någon gång? nej
57. Vet du vad  sXe står för? borde jag veta det?:O
58. När flög du senast? för några månader sedan
59. Äger du något märkesplagg? ja:)
60. Spelar du fotboll? ibland!
61. Vem ringde du senast? mamma
62. Är du homosexuell? naaje
63. Är det fint med killar som sminkar sig? Ja på vissa killar som passar i smink:)
64. Är du allergisk mot något? hahah Gud ja!
65. Vad är du för stjärntecken? jag är en skytt! PANG
66. Är du sexig? om jag är ;)
67. Åker du slalom? när jag väl står på ett par skidor!
68. Är Måns Zelmerlöw snygg? nej, han är överskattad!
69. Brukar du se på Idol? bara auditions, då har man nåt att skratta åt;)
70. Brukar du sjunga för dig själv? Varje dag
71. Har du kysst någon utav samma kön? oh ja!
72. Hatar du någon? Hata är ett så starkt ord, men avskyr någon det gör jag
73. Vilka hemsidor är du medlem på? Blogg.se, facebook, myspace och hotmail
74. Har du spytt upp mat med flit någon gång? usch nej!!
75. Har du varit på festival? non
76. Har du någon brevvän? non
77. Har du onanerat idag? alltid!
78. Vem kramade du senast? min mormor
79. Har du haft sex på en skoltoalett? nej(:
80. Var den här listan rolig? nej, meningslösa frågor liksom!
81. Hur mycket pengar har du på telefonen? inte mycket...
82. Cola eller fanta? Cola
83. Är du vidskeplig? ja
84. Vilken dialekt är fulast? Den dialekt dom har i Dalarna
85. Vad skall du göra i sommar? har jobbat hela sommaren lång!
86. Filmtips? ehehehhe jaaa!
87. Vad är det för väder ute? det är mörkt och det regnar
88. Vilka hårfärger har du haft? svart, brunt, orange och blont
89. Har du vunnit en tävling någon gång? ja
90. Har du sett ett stjärnfall någon gång? ja
91. Vem pratar du med på msn nu? msn suger!
92. Är det fint med gladiatorskor? fett fint
93. Är du brun? jaaa
94. Vilken färg har stolen du sitter i? röd
95. Har du webbkamera? nee
96. Säger man kex eller chex?  jag säger kex i alla fall
97. Har du varit ärlig när du gjort denna lista? absolut!
98. Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? oj, tittade aldrig på klockan då jag började

Kommentarer
Postat av: Alex

Mikkis, första frågan är ju hur mycket klockan är.Dåbordedu vetat hur lång tid dettog,sötis ;)♥

2011-08-20 @ 01:46:50
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0