Life's too short-- too short to live it as a bad person

Jag hoppas att du verkligen inser vad du förlorar om inte du skärper till dig. Börjar bli riktigt trött på att ALLT sker på dina villkor, att vi skall träffas när du säger till. Jag vet vad jag är värd och INTE värd, börjar tro att du är en kille som jag inte skall ha kvar!
Hoppas verkligen att du lägger av nu, om du är seriös så visa det i stället för att spela svår & oberörd. Det sårar som fan!
Jag vill inte gå runt och tänka en massa negativa tankar, jag vill inte ens gå runt och tänka på dig hela tiden. Antingen allt eller inget liksom! Börjar luta mer åt inget hållet nu... Thanks to you


för att inlägget inte skall bli alltför deppigt så visar jag en bild på vår katt Dexter då han sover. Sitter sovandes med tassarna upp i taket!! Vad tusan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0