Dag 1- presentation


Detta är då jag.
Mitt namn är Mikaela Stenmark fyller 20år nu i slutet av november. Bor på Gotland tillsammans med min familj bestående utav: tre småbröder, mamma & styvpappa. Min pappa finns tyvärr inte längre.
Tog studenten i våras, hade då gått barn och fritidsprogrammet, just nu är jag arbetslös (såvida jobbet inte ringer in mig) men jobbade/jobbar som vårdbiträde på ett äldreboende.
På fritiden tycker jag om att fota, umgås med min familj & mina vänner, lyssnar mycket på musik, festa, shoppa & har på sistone börjat se på flera olika serier. Haha,
Har ett förhållande. Tror jag i alla fall... På/av-förhållande kan man väl säga att det är. Nog om det:)
Jag är en helt vanlig tjej helt enkelt! Inget konstigt med det liksom:)

Kommentarer
Postat av: Alex

Helt vanlig ? Sjukt snygg skulle jag säga ;) ♥

2011-08-25 @ 17:12:38
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0