I'm not a girl, not yet a woman

Det är såhär jag & Julia sysselsätter oss medan kidsen leker "vinken" en annorlunda kurragömma kan man säga.
Alltid lika kul att se hur dom löser olika konflikter & sånt som uppstår i olika lekar.


Imorgon har vi även redovisning i AML (arbetsmiljö & säkerhet) & jag mitt smarthead har glömt mitt block hemma med mina stödord. Jag måste skriva hela meningar för annars kommer jag inte fatta vad jag menar:s Smart Mikaela, smart!! Fast sist vi hade AML-redovisning om säkerheten & arbetsmiljön på våra APU-platser så hittade jag bara på en massa saker när jag stod framför klassen & det gick ju superbra! (enligt mig...) Så jag får helt enkelt se hur jag skall göra imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0