don't ever look back!

Lovar du att vara ärlig? Absolut!

Du heter: Mikaela Stenmark

Smeknamn: Mickis, Mickan

Låt som när du är ledsen sörjer till: Imagine- John Lennon

Beroende av: Musik & mina vänner

Vad tror folk om dig: att jag inte gör annat än att bara festar...

Stämmer det: Nej...

Vad får du oftast komplimanger för: För mina ögon + mitt skratt:o

Vad säger du för att imponera på någon: Jag är mig själv??

Hur imponerar man på dig: Genom att våga vara sig själv:)

Brukar du skratta för dig själv: HAHAHAH ohja! Varje dag!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Att du har litet huvud;)"

Var bor du: Visby, Gotland

Trivs du där: Ibland, ibland inte

Äger du några converse: yesbox!

Sprit, cider, vin eller öl: cider & vin

Brukar du bli för full: ibland kanske..

Är du allergisk mot något: pollen, gräs & är överkänslig mot parfym.

Hur svarar du i mobilen: " HAHAHAHAH HEJ" "hallå?" & "Hej det är Mikaela"

Antal timmar sömn inatt: 7 tror jag

Brukar du komma i tid: nej verkligen inte. Är sjukt seg!

När mår du bra: När jag är med mina vänner, familjen. Mår nästan alltid bra:)

När blev du fotad senast: För nån dag sen I guess

Hur känner du dig nu: på partyhumör!!!!!

Vanligaste färg på dina kläder: svart & vitt

 

Vad tycker du om fötter: äckligt & fult

Vad saknar du: min pappa ibland... Annars mina vänner

Hade du en bra kväll igår: Ohja!

Favorit dryck på morgonen: dricker typ inget på morgonen

Rakar du benen: naaae, jag odlar päls!

När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött.

Är du blyg: Mjo, beror på;)

Sysslar du med någon idrott: aerobics?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yes, tänk för att jag gör det!

Har du spytt offentligt: jooo... sjukt äckligt jö!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ha sex & runka

Är du nöjd med ditt liv: jag kan inte bli mer nöjd:))

Är du bortskämd: nej gud nej!

Vad gör du i morgon: är vakt på ett disco, sen umgås med vänner!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: typ ingen...?

Vad längtar du till: studenten & sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap: ja verkligen!

Vad använder du för schampo: ofta jag har koll på de?

Hur gammal är du: snart 20

Tycker du om någon just nu: Mjo, de kan man väl säga

Gröna eller röda äpplen: helt klart gröna äpplen!

Gillar du golf: minigolf- JA!

Vilken tid gick du upp idag: 07:25

Har du sovit i din egen säng inatt: ja:(

Har du strumpor på dig nu: mais oui

Är det okej att gråta: det är mer än okej att gråta!

När grät du senast: Igårkväll till en musikvideo:o

Vad skulle du göra om du vann en miljon: flytta, ta körkort, skänka pengar, köpa bil osv...

Bär du glasögon eller linser: glasögon!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej? Man bär de kläder man själv  tycker är snyggt

Har du piercing: yes, fem i öronen. Har haft en i läppen

Vill du gifta dig: NEJ!

Vill du ha barn: in the future

Solar du ofta: nej inte alls

Är du bra på att laga mat: hah, är man bra om man inte vet hur man kokar ägg??

Är du flygrädd: ja gud ja! Trodde att vårt flyg skulle krascha i Anderna då vi skulle åka till Tärnaby:s

Hur vig är du: får nästan det ena benet över huvudet.. HÄHÄ

Är du musikalisk: självklart!

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller iste

Vilken är din favoritglass: har ingen favorit

Tror du på ett liv efter döden? ja, men självklart!

Tycker du om sushi? det är ju fisk? nej usch!!

Vad äter du helst när du ser på film: frukt

Har du tandläkarskräck?: ibland kanske..

Är du morgon- eller kvällsmänniska: är en kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: grön typ

Har du någon gång gråtit dig till sömns: yes... :(

Biter du på naglarna: nae, äckligt!

Röker du: verkligen inte.

Hur ofta tränar/motionerar du: skall försöka börja nu!

Senaste låt du hörde: en remix av: teenage dream, love the way you lie & Dynamite- Sam Tsui


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0