B-A-N-A-N-A-S

  • När jag känner lukten utav fisk så vill jag bara försvinna upp i rök! Det luktar så otroligt illa. När jag väl SER en firre så vill jag bara kasta min mat och springa därifrån (gäller i skolan), är jag däremot i affärer och ser fiskar på långt håll så går jag VÄRLDENS omväg!

  • Jag verkligen avskyr banan! Så när jag skall hjälpa någon att skala den så öppnar jag bara den för att sedan skicka den vidare till någon annan! Vägrar seriöst skala hela bananen & jag vägrar att hålla i en skalad banan!

  • Jag har stor skadeglädje. När min lillebror ramlade  nerför rutchkanan idag så skrattade jag då han låg på marken och i flera flera minuter efter! HAHA, ond människa!

  • Jag Ä L S K A R mango!

  • Jag har sett om alla 6 säsonger utav One Tree Hill  4 gånger... :o besatt?
väldigt intressant fakta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0