the bad guys lie to get in your bed..



The bad guys lie to get in your bed.

Nu förstår jag vad dom menar med det. Killar ljuger oftast för att få det dom vill ha, dom har aldrig hört talas om sanningen I guess. It sucks! Jag gillade verkligen denna kille, jag gjorde verkligen det! Men sen får jag det där messet utav dig som sårar mig till tusen. Alla mina vänner är på mig genom att säga att jag skall släppa dig, att du inte är en bra kille osv osv, JAG VET REDAN ALLT DET DÄR! Men det är inte så himla lätt som ni tror, det går inte att släppa taget om nån som man verkligen gillar.
Jag har gjort nåt väldigt väldigt hemskt mot dig nu, but it's payback time, BITCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0