a dream you dream alone is only a dream!

- a dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

sitter i skolan och letar efter boxercise. Hittar inte så mycket, men lite blev det i alla fall:) har egentligen aerobic och gruppträning nu, men kan inte vara med eftersom jag har infektion i kroppen. Sista dagen idag med medicin emot det. Har dessutom fått höra från min ena lärare och en klasskompis om att jag gått ner i vikt, tyvärr ser jag själv ingen skillnad. Det är läskigt, för tänk om jag skulle vilja gå ner mer i vikt utan att jag själv märkt att jag gått ner massor redan. Visst finns det läskigare saker, men detta är tillräckligt läskigt för mig...

Från en sak till en annan. Skall träffa J efter skolan... Om han nu hör av sig. Shit vad osäker jag blivit på killar nu för tiden. that's some scary shit!! hah, men igår lät det som om han skulle höra av sig i alla fall, så får se om det ännu håller i sig;) höhö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0