You're so cute, I could eat you

- you're so cute, I could eat you!

Första dagen på höstlovet & det känns WONDERFUL! Fast för mig är det inte måndag, det är snarare söndag för mig, jag antar att min hjärna börjat med sin "vara-en-dag-efter-den-riktiga-dagen"-grejen! I hate it, för otfast när det inte är skola så vet jag inte vad det är för dag...

I alla fall. Var vid ögonläkaren idag, dom tog kort på min leverfläck som sitter i vänster öga. Shit, vad stor leverfläcken är! Minns inte att den var så stor förut;s läkaren sa att hon skulle skicka den vidare så skulle dom se om det blivit nån förändring. Om inte, så hör dom av sig om ett-två år. Sedan stack jag ner till stan för att kolla lite. Hittade dock en mysig tjocktröja!! Måste spara resterande pengar till Sthlm;)


and now I will clean my room


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0