v

Okej, nu är det såhär att jag har seriöst haft otur idag. Fast inte hela dagen, det tog ett uppehåll från morgonen då jag låste in mina nycklar i skåpet fram tills sista lektionen skulle börja. På sista lektionen skulle vi skriva klart vårt fördjupningsarbete som skall vara klart imorn. Jag sitter helt normalt vid en dator, helt plötsligt muppar den sig så jag inte kan spara mitt arbete, nätet har lagt av. Så jag går & hämtar en annan dator, jag satt vid den i max tio minuter sedan hände samma sak igen. Jag går argt & hämtar dator 3 och börjar skriva av HELA mitt arbete som jag hunnit skriva på de andra två datorerna.

Kommentarer
Postat av: sanna

tack så mycket :D. hihihi. <3 jag gilla dej <3

2010-10-19 @ 19:26:21
URL: http://sannahhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0