mår som man förtjänar!!

jag mår som jag förtjänar efter denna helg. jag kan tyvärr inte förklara med ord vad som hänt, alltså har det hänt alldeles för mycket!!!
eller, jag kanske kan säga att jag ramlade flera hundra gånger i fredags så nu har jag en massa blåmärken över hela kroppen.. Skrapade oxå upp armbågen.. Jag var alldeles waisted!! Vaknade med baksmälla igår, gick ut iaf.. Så idag är jag totalt borta...
Dessutom snackade jag med J i fredags, och han sa att han ville som jag ( om han inte sa det pga av att han drack under kvällen). det hände för mycket!
Träffade dessutom Måns! Var tre år sen jag träffade honom senast, men kul att ses igen=)


Kommentarer
Postat av: sanna

de är bara ooo snacke de gumman :D, mina öron är öppna ! :D <3

2010-10-03 @ 18:04:58
URL: http://sannahhansson.blogg.se/
Postat av: Alex

Du har mycket att berätta för mig märker jag! :D ♥

2010-10-05 @ 14:23:27
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0