this is how we do

Hela min familj har tagit över den enda datorn vi har! Så för att man själv skall hinna sitta här så gäller det verkligen att springa in hit så fort nån av dem har gått härifrån. Det är sjukt svårt att få sitta här, nu känner jag att jag saknar min dator!:'( haha!
Igår blev det Tacos hos Andreas tillsammans med Katrin, Simon & Andreas mamma. Efter maten såg vi på Björn Gustavsson för att sedan dra in till stan & köra laserdome tillsammans med Sören. Det var alla mot alla, gissa vem som förlorade... Yeeeah, MOI! haha, det var väldigt roligt men svettigt som tusan. Då vi kört klart stack vi till Nunnan & tog en alkoholfri drink. (Om två helger är det dags att fira mig, det är DÅ vi kör ALL IN,MY FRIENDS!!) don't miss that!


Just nu sitter jag & väntar på att klockan skall bli 21.30 så att jag får se "What happens in Las Vegas?" Har inte sett den förut, men har hört att den är bra, så jag har ganska så stora förväntningar på den! höhö,

Jag vill även gratta en riktigt sötnos som blir 19år idag! GRATTIS TILL DIG UNDERBARA MÄNNISKA!!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Haha, det var nästan så jag började tro på det själv nät jag skrev det. Tur att det inte var sant, hade blivit så jobbigt att se upp till henne liksom?! :O HAHAHA!

nu kommer kompis också .. hon kommer nog gå på tangentbordet snart, hon vill säga något.. vänta :)



yt h<ggggggggghhhhhhh



Sådär, hej då! :)

knäpp tjej

2010-11-13 @ 19:37:33
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Bara bra med mig också. Händer idag då?

2010-11-14 @ 11:34:20
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0