farsdag

Detta är tredje farsdagsfirandet sen du gick bort. Det känns ännu helt otroligt att du är borta. Jag kan liksom inte förstå det eller jag vill rättare sagt inte förstå att du är död.. Antar att jag är i förnekelsestadiet ännu, det kommer ta ett bra tag innan jag kommer ur det, men det får det göra. Jag tänker inte stressa mig ur dessa stadier för att må bättre, det är bara fel. Jag tänker ge det all tid i världen!  Jag träffade ju min gammelmormor för nån dag sedan och hon började prata om pappa, och jag kunde verkligen inte hålla tillbaka tårarna, dem bara kom. Allt är ännu så himla jobbigt!
ha en bra farsdag där du är pappa! Jag tänker på dig!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0