chips+dipp+dricka= mysig tisdagskväll!

Har varit hemma från skolan idag, tog en dag extra hemma för att vara på den säkra sidan. Jag har typ inte gjort nånting alls, bara legat i sängen & glott på tv/film eller lyssnat på musik. Jag har även försökt att plugga till matteprovet, men just nu känns det som om inget fastnar i skallen.

Har alldeles för mycket att tänka på helt enkelt; har en massa inlämningar, redovisningar, prov, nationella prov, pengar att betala in + att man nu skall lyckas att sälja 10 paket från New Body till studenten! På tal om studenten, den närmar sig med stormsteg, imorn är det prick sju månader kvar till den bästa dagen i ens liv. Då står man där sjukt nervös innan klassen springer ut för att hålla sitt tal & för att sedan gå ner till sin släkt & sina vänner. Sen har man en hel dag/kväll att visa upp sig för sista gången för alla människor! Gud vilken sorglig men rolig dag man har att se fram emot. Men innan dess kommer ju mösspåtagningen & balen. Får se om jag går på balen överhuvudtaget...


Nej, nu skall jag sätta mig framför tv:n & glo lite innan jag hoppar in i duschen.♥

Kommentarer
Postat av: sanna

awww (a). Du är coool du med :D

hejdå!

2010-11-09 @ 19:18:22
URL: http://sannahhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0