...

Det är så många tankar som springer runt i mitt huvud som jag inte kan göra något åt. Jag känner att jag verkligen behöver prata ut med någon om allt som hänt i helgen. Det känns helt värdelöst att sitta själv & försöka fundera ut kloka "svar" på dessa tankar som ränner runt.

Hade en trevlig natt/morgon med M, jag berättade att jag gillade honom, men vet inte vad han tänkte då. När vi sedan skildes åt så kysste han mig. Hur f*n skall jag tolka det då? För medan han gick med mig till Hemmakväll sa han att jag inte borde gilla honom eftersom alla hans tidigare relationer har varit komplicerade. Det var inte det jag ville höra, men jag sade till honom att jag var the one and only för honom. Får väl se vart allt "friends with benefits" slutar...

Nu för någon timme sen hörde K av sig. Vi har inte pratat på flear månader. Vi slutade snacka när jag fick reda på att han legat med min kompis, det sårade mig. Han berättade att han gillat mig och sånt...

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Den ha varit toppen. :D

Sj då? =D

2010-05-17 @ 13:47:53
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: sanna

Va skönt att få va ledig :). Förresten får du betalt för de kvällar du jobbar ;)?

Jo i stockholm va det en massa najs :D.

Jag hjärtar deej <3

2010-05-17 @ 15:53:39
URL: http://sannahhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0