last night'

Var ju som sagt barnvakt igår tillsammans med Tessan, Emma, Angelica & Sanna på ett bröllop. Vi fick tre ungar var att ta hand om, dom var i olika åldrar och vi fick dessutom vara i olika stugor. Som tur var, var jag & Sanna i "samma" stuga om man säger så. Så vi kunde bara springa fram och tillbaka till varann och be om hjälp eller bara snacka;) Det gick väldigt bra! Mina klarade sig typ själva, förutom en tjej som var 11månader, henne fick jag hjälpa.
Kom hem fem imorse, så snacka om att jag var ganska så borta i huvudet då. Vaknade runt tolv av att mina småbröder försöker hitta mig nånstans i sängen. Haha, så j*vla roligt det lät när dom letade efter mig!
En halvtimme efter drar jag ner på stan tillsammans med bröderna + mamma. Försökte hitta en klänning till mamma, men hon hittade ingen. Höh, får väl se om hon hittar nån en annan dag.
 Och nu skall jag lägga mig och sova, jobbar imorn. MONEY MONEY!!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0