I'm trying to find the woman in me

Suuuck!

Jag känner att jag inte vet vem jag är eller vad jag vill just nu. Jag säger en sak från början men menar egentligen en helt annan sak, jag börjar tvivla på mig själv just nu. Jag vet verkligen inte vem jag är... Ta de där med M tex. jag har sagt flera gånger att nu får det vara slut liksom, jag mår bra för stunden när jag är med honom, men sen när jag får veta att det finns en massa andra tjejer jag måste tävla mot så mår jag bara hur dåligt som helst, dessutom ger du mig sjukt konstiga signaler; du säger att du gillar mig, sen fem minuter efter säger du att jag inte skall lyssna på dig eftersom det bara är en massa fyllesnack. Just nu känner jag att jag måste lägga killarna på hyllan ett tag, i alla fall tills jag hittat mig själv. Så när jag går ut på lördag är det för att fira Alice & att ha kul med vännerna! Inga killar kommer emellan från och med nu!!


I used to think
I had the answers to everything
But now I know
Life doesn't always go my way...
Feels like I'm caught in the middle
That's when I realize...


Kommentarer
Postat av: sanna

ja men det är nog som du säger. Bara för det har varit massa saker emellan. Jaa men vi måste verkligen ta och dra i oss och träffas :D.

JAPPP DEN 26/6 , då ska vi va barnvakt tsm , babe :D <3<3

2010-06-16 @ 20:49:03
URL: http://sannahhansson.blogg.se/
Postat av: sanna

jaaa, hu va tiden går fort ;O. Sommarlovet kommer bergis bara att springa iväg :O.

men men snart träffas vi vilket är mer än toppen :D. <3< 3

2010-06-17 @ 19:22:51
URL: http://sannahhansson.blogg.se/
Postat av: sanna

Tack :].

Jaa på ett sätt vill man att skolan ska börja så man kan få ta studenten men sen så vill man ändå ha sommarlov och det är ju vårt sista, det känns helt sjukt :/.

<3 <3

2010-06-18 @ 11:27:29
URL: http://sannahhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0