I got to fight for this love

T o o  m u c h  o f  a n y t h i n g  c a n  m a k e  y o u  s i c k
E v e n  t h e  g o o d  c a n   b e  a  c u r s e
M a k e s  i t  h a r d  t o  k n o w  w h i c h  r o a d  t o  g o  d o w n
K n o w i n g  t o o  m u c h  c a n  g e t  y o u  h u r t

 

Gud vad jag är slut i kroppen. För ungefär tre timmar sen kom jag hem från stan, har umgåtts med mormor. Vi gick på stan och letade efter 3/4- byxor till henne, men hon hittade inga byxor. I stället hittade hon en likadan väska som jag har. Hehe, själv hittade jag en skinnjacka- very very very cheap! Sen gick vi till moster med familj och satt och fikade där ett tag ute i det fina vädret. Otroligt mysigt måste jag säga!

Shit, I have to take a shower, är sjukt varm!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0