peanut body jelly time

På jobbet har vi en sjukt skön sjuksköterska, hon är verkligen helt crazy! Hon kan sitta ner och snacka om en massa olika saker som inte ens rör jobbet. Sen en dag började hon snacka om att hon typ dreglar varje gång hon ser Lady Gaga's- Alejandro. Jag stod som vanligt och skrattade en massa, sen vände hon på klacken och skulle till sköterskornas rum, men helt plötsligt vände hon sig mot mig igen och sa

Sköterska:  Jag kommer säkert bli en gammal snusktant när jag blir gammal
Jag: Jaa, det blir du säkert! Kommer inte förvåna mig om du typ sitter vid datorn varje dag och glor på en massa snuskiga musikvideos.
Sköterska: hahah, det gör jag säkert då! hahahahah

 

Sen igår då gav hon mig ett tips om att kolla på ett par soldater som är i Irak. Då dom har tråkigt håller dom på att fjanta sig, dessutom har dom spelat in en video och lagt ut de på nätet. Hon sa att jag skulle gå in på youtube och söka på peanut body jelly time. så just nu är jag därinne och glor. Jag måste också erkänna att jag från och med nu är inne och kollar på ett av dessa klipp på dem. haha
Påminner mig lite om Svampbob fyrkant!!


Kommentarer
Postat av: miko - bild och design

superchouette.blogg.se och thetoll.blogg.se är skitroliga att läsa:P de har härliga historier. kan bero på att de är mina vänner.. sarah skrve en gång ett inlägg om inbrott.. i sitt egna hus.. haha

2010-07-22 @ 14:53:37
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0