it feels a little bit funny

jobb, jobb, jobb hela dan idag. Trodde seriöst att jag skulle dö av värmeslag, det är otroligt varmt på jobbet! Dessutom svarade jag i telefon idag för första gången & då höll jag på att få panik, det är otroligt läskigt att svara i telefon anywhere else than home. Måste säga att det gick riktigt bra, det är ju liksom bara att säga: välkommen till korttidsenheten, det är Mikaela. Svårare än så var det visst inte. Höhö!

Direkt då jag slutat jobbet drog jag med familjen och badade vid Melonen, dom badade medan jag satt & glodde på rättare sagt:) höhö, sen drog vi ner till Max för att käka mat, snacka om att jag var HUNGRY! höll på att svälta ihjäääääääääl ju!;)

 


here comes one goofy pic on me;) (en av många crazy foton på mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0