film

Här kommer några filmer som jag rekommenderar. Filmer funkar ju alltid, vilket väder vi än har:)

 

Lost in Jane Austen: Amanda Price är en hopplös romantiker som tillbringar dagarna djupt försjunken i Jane Austens böcker. En dag upptäcker hon en magisk port i lägenheten, som leder rakt in i favoritboken Stolthet och fördom. Till att börja med är det en dröm som gått i uppfyllelse, men snart börjar hennes frigjorda och moderna vanor ställa till bekymmer för 1800-talets människor.

Walk the line: Denna film handlar om countrylegenden Johnny Cashs liv från barndomen till slutet av 1960-talet, där hans kärlekshistoria med June Carter är ett stående inslag.


Kommentarer
Postat av: simone

sköna filmer det :d

2010-07-16 @ 16:25:46
URL: http://fattybom.se
Postat av: nicole

sv: haha nej!

men såg nu på korten på min kamera att det satt en brunett med blommig klänning precis brevid mig! som hade flätat hår ? haha var det du?



lägger till dig när jag kommit hem , sitter i bilen just nu från nynäshamn :)

/Shoppaholly

2010-07-16 @ 18:14:01
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0