CARPE DIEM!

var på cirkus tillsammans med bröderna, gud vad dom var gulliga för en gångs skull. Det gick hur bra som helst att gå med dom utan att mamma var med. För varje år blir cirkusen bara bättre & bättre! Tänk vilken fantasi dom har som kommer på nya nummer varje år, helt otroligt! Man satt verkligen & skrattade hela tiden då clownen kom ut & man satt på helspänn då akrobaterna kom ut, fan vad rädd jag var några gånger.

Angående CARPE DIEM så skulle jag vilja ha en sån skylt i mitt rum nånstans, den är verkligen fin. Remember to catch the day everyone!

 

 

 

(går inte att ladda upp bilder, deppigt hörrni!)


Kommentarer
Postat av: Lizette

SV: WOHOOO! :D fast jag har ingen att gå med :(

2010-07-02 @ 11:12:33
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0