when all my dreams come true, the one I want next to me. It's you!

Om en timme börjar skolan så skall snart röra mig ditåt. Vill inte tänka på det egentligen med tanke på vädret, har ingen lust att gå till skolan. Längtar som f*n till lovet nu!!
Criminal minds igår var helt sick! Gud vad arg jag blev på gubben som rövade bort 13 pojkar för att kunna våldta dem för att sedan döda dem. Usch, man ville typ bara skjuta honom eller nåt! Ta in honom på livstid kanske? Hade inte varit en dum idé. Det är även Criminal minds & CSI NY ikväll oxå, så gissa någon som kommer sitta bänkad framför teven ikväll igen!? MOI! Vilket liv man kan ha ibland;)


Hmm, kanske dags att fixa i ordning det sista innan man drar? Ingen dum idé faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Malin K

Minds var helt sjukt igår1 fy faaan! Se till att komma förbi mig någon dag ;) KRAM!

2010-12-17 @ 09:19:01
Postat av: neli

hej tjejen :)



haha va söt du är. tack så hemskt mycket :) va lite nyfiken på vad mina läsare tyckte hihi.



like you're blog to :)

hoppas att du får en bra dag snygging ;)

kram

2010-12-17 @ 11:00:01
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: Alexandra!

Ned räkningen till Cm ikväll har redan börjat! :D

2010-12-17 @ 11:06:55
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0