psychodream

Jag vaknade två gånger inatt & vågade inte somna om, men jag somnade om... På ett eller annat sätt.. Haha, hade världens mardröm om dinosaurier som jag & några till skulle skydda från forskare. Så vi sprang runt med hundratals dinosaurier & försöka gömma dem, men vi lyckades inte så bra. Dom var alldeles för stora! Första gången jag vaknade så vågade jag inte somna om, efter ett tag gjorde jag det. & drömmen började om där jag slutade drömma. Samma sak hände andra gången jag somnade om. Jag fick drömma om från början;o fatta vad rädd jag var när jag vaknade "klokt". Trodde seriöst att jag skulle dö av en hjärtattack. HAHAHAH, weird psychodröm helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0