Last christmas I gave you my heart, but the very next day you gave it away

Det är tionde julen vi firar utan dig & det känns som det alltid har känts; skönt! Det är även tredje året som du inte finns till. Att tre år går så snabbt, jag kan inte fatta det! Det känns som om det var igår vi fick beskedet, inte som om det var tre år sedan. Det är helt sjukt vad tiden går fort. Jag kan inte förstå det, allt blir alldeles knas när jag tänker på det. Jag får helt enkelt ta mod till mig & besöka dig nångång... När den dagen kommer är det ett hallelujah moment!

jag saknar dig även ibland... vågar bara inte erkänna det för mig själv.

Kommentarer
Postat av: neli

ja gör det =) den är riktigt bra. han är helt amazing ♥



jo tack, det är bara bra här hihi. själv? taggad inför imorgon? =)

2010-12-23 @ 16:57:55
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: neli

ååh, lyllos att du sett honom =)



va härligt att det är bra med dig tjejen =) och ja, den där julstressen känner jag också till haha. är nog många som är stressade nu. själv har jag hjälpt mamma med julmaten och sånt =) så det har vart fullrulle hemma..



ja jag är riktigt taggad inför imorgon haha. känner mig som ett litet barn =D

2010-12-23 @ 20:47:42
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0