Day 2- min första kärlek

Okej, jag kommer ihåg min första kärlek som om det var igår jag blev kär i honom. Vi gick i samma klass på lågstadiet & vi var riktigt bra vänner! En dag kom han fram till mig & frågade chans på mig som det så fint heter när man är liten:) Jag blev riktigt lycklig så jag visste inte var jag skulle ta vägen! Jag sa att jag jätte gärna ville bli ihop med honom. And after that we were together all the time. Vi var med varandra hela tiden i skolan, utanför skolan & sånt. Vi bråkade även riktigt mycket, men vi var ännu tillsammans, vi gjorde aldrig slut. Vi var tillsammans till sommarlovet, då jag flyttade. Asså, man kan väl säga att vi inte riktigt gjort slut ännu. Hahahaha, men det var länge sen:)

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Åh, tack underbara! ♥

2010-12-28 @ 13:25:45
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0