Day 1- om mig

Namn: Mikaela

Piercingar: Haft en i underläppen på sidan. Har fem i öronen.

Tatueringar:
Non, men vill ha!!!

Längd: 168.3cm..

Skostorlek: 39-40 hähä

Hårfärg: cendré

Fräknar:
oui, on the summer

Motto:
Att älska är att vara sårbar

Kär? yes, but I don't want to

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja det gör jag verkligen!

Tycker du att du är attraktiv?
hell yeah

Dricker du?
ohja!!

Röker du?
nejee

Vilket schampo använder du? L'oreal

Vilken parfym använder du? Christina Aguilera

Vad är du rädd för? döden, tomtar & clowner

Gillar du att tvätta?
yes, det är rätt avkopplande ibland!

Gillar du berg- och dalbanor?
  absolut!!

Senaste…

Filmen du hyrde? En barnfilm till min lillebror

Filmen du köpte?
Eden Lake

Låten du hörde: Missing you- Tyler Hilton

Låten du laddade ner?
I don't remember it

Personen du ringde?
Katrin

Personen som ringde dig?
Katrin

TV-program du såg? One tree hill

Person du tänkte på?  Mr M

 

Favorit…

Låt: just nu är det Bruno Mars – Just The Way You Are

Sak att göra: umgås med de bästa

Sport:
fotboll typ...

Dryck: Vin & cola

Kläder: Allt som är snyggt!

Film:
Alive

Bil:
är inte mycket för bilar..

Serie:
Oth, Satc, Gossip Girl, Glee!!!

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? yes I have!

Gråtit över en flicka?
jag tror det.

Ljugit för någon?
deklart jag har, nångång typ.

Varit i slagsmål?
nej?

Blivit arresterad?
hah nej

Träffat någon från internet IRL? tror ej det 
 

Antal…

Gånger du varit kär? riktigt kär: 2ggr.

Gånger ditt hjärta brustit?
1 gång.

Hjärtan brustet på grund av dig?
vet inte..

Tjejer du kysst?
många höhö!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? nåra stycken typ 

Gånger ditt namn varit med i tidningen?
 flera gånger hah!
 

Senaste…

Boken du läste? jag är kvar hos er


Personen du fick e-mail av? fb 

Personen du fick brev av?
Mormor

Personen du fick sms av? Katrin

Gången hela din familj åt middag tillsammans? yesterday

Saken du köpte? nagellack
 

 
Vad har du gjort idag? nothing 

Var det kul? det var skitkul!!

Brukar du svära mycket?
mais oui!

När stiger du upp på morgonen?
7-10

Vad har du på dig?
leggins, linne & kavaj + underkläder

Vad ska du göra ikväll?
middag på Joda med Katrin

Vad är du allergisk mot?
pollen, överkänslig mot parfym

Var har du ont? i mitt ena öga

Använder du hårspray?
nja ibland.

Kan du stå på händer?
hahahhahh neeej

Håkan Hellström eller The Ark?
ingen utav det?

Salt eller socker? salt + socker! mums

Gillar du ketchup? hahah jaaaa:))

Är du glad nu?
jag är alltid glad!

Var du glad igår?
haha jaaa

Vad dansar du till?
allt som går att dansa till!

Stockholm är… ?
underbart

Göteborg är… ? underbart

Kan du sjunga?
klart jag kan:))

Spaghetti eller makaroner?
makaroner

Land du vill besöka?
Ryssland, USA & England


Kommentarer
Postat av: DIANA AIR

Du kan va härlig själv :D heheheehe

2010-12-26 @ 16:38:56
URL: http://DIANAAIR.WORDPRESS.COM
Postat av: neli

jadå, jag hade en riktig mysis jul hihi. och julklapparna är jag riktigt nöjd med =) fick så mycket fint.. har lagt upp bild på allt jag fått. det är bara att gå bakåt så hittar du =) hur va din jul då? va fick du i julklapp? =)

2010-12-26 @ 17:35:15
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0