you can say what you want or take what you want

Denna dag har rullat på som vanligt. Det var också så otroligt roligt att komma tillbaka till skolan & träffa alla polare. Har saknat er så otroligt mycket♥

Imorn är det dags för APU igen, och sen skola från 12.30-15-30. (Skall kolla på RSG-treornas projektarbeten) men eftersom jag egentligen skall börja jobba vid 13.00 imorn så får jag i stället börja så fort skolan slutat. Så jag får springa de snabbaste jag kan till Attendo med mina korta ben för att komma dit så fort som möjligt- hur nu det skall gå... :s Jag är inte direkt den snabbaste personen i världen.
Tex. om jag & en sköldpadda skulle tävla om vem som först kom i mål i en springtävling, så skulle ju lätt sköldpaddan vinna. HAHA,

but anyway, här slänger jag in en video;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0