We are the world'

Det känns som om lovet har varit i flera veckor nu, fast de kan ju ha varit för att jag var sjuk hela förra veckan. Mysko är det i alla fall... Jag som annars brukar tycka att alla våra lov går så otroligt fort- förutom sommarlovet då. Just idag sitter jag faktiskt hemma och bara chillar, jag känner helt enkelt inte för att göra någonting, men jag måste tyvärr medge att det känns som om jag har ett SUG efter att göra någonting everyday! Ganska kul men jobbigt på samma gång.

 

Btw, i söndags var det ju dags för middag hos Alice- förrätt, varmrätt & efterrätt. Till förrätt var det stekta(!?) mackor med stekta tomater på, till varmrätt blev de lasagne och efterrätten var de dags för kladdkaka med vaniljvisp(?) Otroligt gott var det i alla fall! Tack så himla mycket för de tre goda rätterna BFF!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0