speaking words of wisdom, let it be

just nu känns allt skit typ, alla tankar dansar runt i huvudet, sådana tankar jag inte vill tänka på. Det gör mig deprimerad, vill inte känna så, jag vill må bra och liksom vara mig själv- de jag är bäst på!
Antar att jag känner såhär pga att du hörde av dig igår, jag vill träffa dig & allt de där, men jag vet att det inte är bra att träffas- vi båda vet hur det kommer sluta...
Sen pappa dog har mitt humör varit som en berg & dalbana, å jag förtjänar inte det! Jag vill inte prata med en jävla kurator/psykolog! JAG VILL INTE, JAG VILL INTE, JAG VILL INTE!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

M I K A E L A med stort M! Jag saknar dig också en massa massa massor! Mn apu är bra, hoppas din apu också är bra :D.

PS: du är sötast :$ <333333

2010-04-24 @ 11:36:59
URL: http://sannahhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0