party för hela slanten!?

Om en kvart är det nästa dag & jag är sjukt PARTYsugen! Tyvärr blev de ingen utgång varken igår eller idag, pga vissa omständigheter. Men saker kan ju hända & någon helg måste man bara vara hemma & umgås med familjen å bara chilla inför nästa vecka. På tal om nästa vecka; det kommer bli sjukt stressigt!:s Måndag har vi vanliga lektioner, tisdag är det dags för APU igen- då jag börjar ett å slutar nio på kvällen. Men vi skall vara i skolan från 12.30-15-30 så jag fattar verkligen inte hur jag ska fixa de, men de ordnar sig. Hoppar över onsdag å går direkt till torsdag då de är nationella i engelska å fredag- UTGÅNG!;)

Tråkigt inlägg I know, men de är jag som måste skriva av er, å ni väljer själva om ni vill läsa eller inte;) höhö'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0