i brist på annat...

1. Är du singel?  ; Absolut!
2. Är du lycklig? ; JA:)
3. Är du uttråkad? ; I guess I am
4. Är du ledsen? ; haha, hell no!
5. Är du italienare? ; ne, men ryss
6. Är du gravid? ; jag tror inte de...
7. Är du full? ne.. men bakis-.-'
8. Är du en cooling? Jag går BF, så vad förväntar ni er?;)
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ; nej

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ; hell yeah!
 2. Har du nånsin blivit sårad? ; klart jag har blivit de
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? ; mais oui!
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? yes
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? ; ja, absolut!:p
6. Har du haft en hemlig beundrare?  ; jag vet inte
7. Är du kär? ; de kan jag inte påstå att jag är
8. Vill du gifta dig i framtiden? ; NEJ!


1. Kärlek eller lust? ; kärlek I guess...
2. Hår eller ögon? : Ögon är finare!
3. Katt eller hund? : katt
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? ;  BFF!
5. TV eller Internet? : TV
6. Coca-cola eller Pepsi? : Cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? ; vild utekväll med de bästa!
8. Pengar eller lycka? : båda faktiskt
9. Dag eller natt?; är en nattuggla;)
10. MSN eller mobil? ; MOBIL FTW!

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
; haha non
3. Gjort nåt du ångrar? ; ja
4. Hoppat Bungee Jump? ; ne, är höjdrädd
5. Ljugit för någon du tycker om?; ja:s
6. Ätit en hel tårta?: inte direkt
7. Gjort bort dig offentligt?  ; HAHAHA, ja!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ; ne
9. Gråtit när ett husdjur dött ? ; ja, typ så de blev niagara fallen:o


10. Velat försvinna? ;sometimes
Vad såg du på tv sist? ; top model antar jag
Vems blogg läste du sist? : kissies.se
Vad åt du sist? ; två ostmackor;)
Vem pratade du med sist? ; Kim
Vem ringde du sist? ; My bff- Katrin. Haha,
Vem messade du sist? : Nv Marcus
Vad läste du sist "bok"? ; John Lennon & Michael Jacksons självbiografi
Vem pussade du sist? : Marcus!
Vem kramde du sist? : Katrin
Vem bjöd du sist på något? ; Kim & Lucas
Vad köpte du sist? : kommer inte ihåg^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0